joi, 24 septembrie 2009

Moda ideala.

joi, 24 septembrie 2009

Imi plac hainele, imi place sa fac cumparaturi, dar uneori vreau altceva. Nu inteleg de ce nu exista un magazinas in mijlocul padurii care sa aiba ce imi doresc eu. De exemplu, in loc de cercei obisnuiti mi-as alege 2 fluturasi fideli, unul alb si unul albastru, iar pe post de margelute un sirag de gargarite cuminti. Iar rochia...rochia ideala...sa fie o inlantuire continua de flori pana la pamant. Si nu inteleg de ce nu exista lumea asta: Ce ar fi daca nu ar exista masini? Sa exista pasari calatoare, parcate pe acoperisul fiecarei case. Si sa zburam...oriunde vrem sa mergem, pe aripile mari ale acestor pasari colorate, blande, care sa vorbeasca cu noi. Care sa se hraneasca doar cu gandurile noastre negre. Deci care mananca foarte putin. Si sa nu existe asfalt. Decat iarba verde proaspata peste tot...Si sa fie multe floricele albe...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).