duminică, 4 octombrie 2009

As vrea...

duminică, 4 octombrie 2009

-sa fiu printesa;
-sa am un regat numai al meu, ca in povesti;
-sa am cei mai frumosi catei din lume;
-sa am un band de muzica rock si sa exersez in garaj;
-sa invat sa cant la chitara;
-tipii din trupa Metallica sa fie vecinii mei;
-sa am un curcubeu in fata casei, pe cer, mereu;
-sa am muuulte baloane colorate care nu se dezumfla niciodata;
-sa zbor;
-sa am o casuta in copac;
-sa stau pe norisori ca fetitele PowerPuff;
-sa salvez omenirea de la incalzirea globala;
-sa am conversi in toate culorile existente in lume;
-sa am o plantatie de zmeura;
-sa am o padure in curte;
-sa ma trezeasca zilnic cutu meu;
-sa am o piscina de ciocolata;
-sa am o bagheta magica ca Harry Potter;
-sa schimb vremea asa cum vreau eu;
-sa am cele mai chipese melodii pe Ipod fara sa ma chinui sa mi le pun;
-sa am o piscina de mingiute multicolore;
-sa am multe flori care nu trebuie udate (ca uit sa le ud);
-ca toata lumea sa fie fericita.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).