vineri, 2 octombrie 2009

In parc

vineri, 2 octombrie 2009


Azi am fost in Herestrau. Si a fost suuuper frumos. Cu Cristinoasa. Cu Sara. Cu Bianca. Si cu Tudor. Din nefericire nu am stat decat 2 ore si ceva dar a fost tare. Ne-am plimbat prin tot parcul...Am ras. Mult. Am stat in casuta. Aia de la munte. Si am pierdut timpul...razand si bucurandu-ne de vreme. Si de frunze. Si amintindu-ne alte povesti din alte vremuri. Am ascultat muzica. Ne-am plimbat. Am stat pe iarba. Iar am ras. Am stat pe banca. Am ras mult. Din nou. Ne-am catarat in copaci. Ne-am dat in topogane. Si in leagane. Ne-am bucurat de toamna!

1 comentarii:

Tudor spunea...

Versiunea cu citate:

Azi am fost in Herestrau ("Hai k nu cred k mai mergem..."). Si a fost suuuper frumos ("Doamne ce copac...ciudat...). Cu Cristinoasa ("Hai k m-am plictisit, nu mai vin"). Cu Sara ("Mai, ma omoara mama dc intarzii..."). Cu Bianca ("Da i-am zis Andreei k ma intalnesc cu ea!"). Si cu Tudor ("Mi-e somn. Si m-am plictisit. Si daca nu vine Sara nu mai vin nici eu k suntem prea putini."). Din nefericire nu am stat decat 2 ore si ceva dar a fost tare ("Doamne c copii urati"). Ne-am plimbat prin tot parcul... ("Off, mai, si nu am ajuns la lac")Am ras ("Maaaai, :(((,,, vine Andreea!!!"). Mult. Am stat in casuta. Aia de la munte. Si am pierdut timpul...razand si bucurandu-ne de vreme (*Woah* "Ce somn imi e!"). Si de frunze ("Mai, nu e nici o frunza pe jos pe care s-o strivin... :((("). Si amintindu-ne alte povesti din alte vremuri ("Hai mai chiar asa, din mai pana akm...!!!???". Am ascultat muzica ("Doamne, Tudor, opreste Fashion, mi se pare o manea stupida."). Ne-am plimbat ("Hai mai Malina odata ca ne-am plictisit sa va asteptam"). Am stat pe iarba ("Doamne, poate a facut cainele ala pe aici... Eu nu ma asez!!!"). Iar am ras ("Mai, ne vede Andreea!"). Am stat pe banca ("AU! ma doare fundu'"). Am ras mult ("Ce plictiseala..."). Din nou. Ne-am catarat in copaci (":DDD, Andreea vrea sa se suie in copac!!!"). Ne-am dat in topogane ("Ahh! mi s-a prins haina!!!"). Si in leagane ("Mai, mie mi-e frica sa ma dau..."). Ne-am bucurat de toamna ("DDD:, Vreau sa vina vara inapoi!! DDD:")

Asa, mai bn! :D
App, bv pt 20 articole ;).

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).