sâmbătă, 17 octombrie 2009

Pana la 14 ani...

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Hai sa va povestesc si voua ce vreau sa fac pana la 14 ani. Poate o sa vi se para stupid. Irealizabil. De-a dreptul nebunie. Dar nu este...tot ce voi scrie sunt vise. Pe care vreau sa le implinesc. Si sper pana la 14 ani:
-sa scriu o carte; sa o public; sa devin o scriitoare celebra pe baza ei;
-din cauza cartii sa devin miliardara; sa apar in top 100 Capital si in Forbes;
-sa am un catel; care sa se faca mare; si sa ma iubeasca;
-sa am peste 30 de perechi de conversi colorati;
-sa pot sa vorbesc fluent limba pasareasca...nici o aluzie. e chiar complicat sa vorbesti pe dos.
-sa zambesc mereu. si cand sunt suparata.
-sa am multi prieteni. multi. si buni.
-sa nu fac loc oamenilor falsi in viata mea.
-sa iau locul 1 pe tara la olimpiada de mate...(vise, repet)
-sa devin astronauta;
-sa invat sa joc golf;
-sa impart dragoste peste tot in jurul meu;
-sa ma mai inalt; vreau 1,79.
sa vad pe viu cum canta Metallica. Si AC/DC.
-sa am un papagal care vorbeste;
-sa vad New York-ul...;
-sa citesc cele mai frumoase carti din lume;
-sa invat sa cant la chitara;
-sa invat sa fac prajituri;
-sa gust aroma de inghetata sfanta...daca mai stiti desenul ala animat de pe CN...Klanul Nebunaticilor de Alaturi
-sa gasesc pestisorul de aur;
-sa ajung pe muntele Everest;
-sa salvez lumea;
-sa gasesc un combustibil care sa inlocuiasca petrolul si carbunii;
-sa dezactivez toate bombele atomice;
-sa creez o arma care sa aduca pace si fericire pe intreg pamantul;
-sa vad un curcubeu; pe o campie plina cu flori;
-sa rad...si sa nu plang niciodata.
-sa pierd timiditatea asta care o am uneori;
-sa am o floare; pe care sa o ud zilnic. si sa infloreasca frumos.
-sa am un cal...si sa il cheme Fulger, si sa ma plimb cu el pe o pajiste verde.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).