joi, 31 decembrie 2009

Azi.

joi, 31 decembrie 2009

In seara asta este Revelionul. Este ultima zi a anului 2009. Maine, pe vremea asta, o sa fim in 2010. Pai, hai sa va zic parerea mea despre 2009: a fost superb! Nu descriu acum toate chestiile magnifice de care am avut parte ca sta mama in spatele meu si ma pune sa strang carbunele cu care am desenat aseara pe la 12. Dar, in orice caz, a fost superb. De la inceput pana la sfarsit. Cred ca asta a fost primul meu an ca ''adolescenta''. Si chiar mi-a placut. Sper ca 2010 sa fie pe putin la fel de tare. Hihi, la sfarsitul anului 2009, adica cam zilele astea, a inceput sa ma chinuie talentul, de unde si chitara, desenatu' cu carbune :).
Asa, cum ziceam, se incheie un an superb...da' vreau sa comentez eu ceva asa ca ma lasati, da? E, si asa nu aveti incotro. Deci cel mai trist e ca s-a cam terminat vacanta. Si nu inteleg cum s-a dus asa de repede. :(. Si mai e ceva de comentat: voi ati vazut ce Revelioane sunt pe la tv? Astia se asteapta la rating? Din partea mea nu o sa aiba. Lasa ca e mai ok fara :)...auzi si tu, cica Revelion fara numar?! Azi e datoria mea sa raspund la usa la colindatori. Acum o saptamana pe vremea asta imi ieseau aburi si fum pe nas si urechi. Nu ma prea dau in vant dupa colinde/colindatori/plugusor/uratori etc. Si mai ales cand iti vine la usa o echipa de fotbal care canta 2 versuri complet afon iti vine sa le inchizi usa in nas. Dar, cum spiritul Sarbatorilor inca mai imi circula prin sange, nu fac asta :). Si dupa echipa aia de fotbal vine alta, si alta, si alta, si tot asa, pana seara. Totusi asa e de Sarbatori, si la o adica cine sunt eu sa comentez traditiile? Si se mai intampla sa vina si o colinda frumoasa. Pana la urma.
Trecand complet pe langa subiect iarasi mi-a zis mama ca o sa imi spele gura cu sapun :D.
Oricum, va urez un An Nou perfect, superb, magnific, extraordinar, asa cum vreti voi sa fie! Si uratori putini! Happy NEW YEAR!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).