miercuri, 30 decembrie 2009

Chestii trestii

miercuri, 30 decembrie 2009


Nu inteleg ce e asa de ''tare'' la urmatoarele chestii:
-sa asculti ''muzica rock'';
-sa te dai pe hi5-uri si sa te pozezi in toalete;
-sa te dai cu skate-ul;
-sa stai toata ziua pe afara sau in skate park desi nu ai skate :|;
-sa fii cel mai popular/cea mai populara...evident, printre cocalari si pitipoance :);
-sa te imbraci numai in negru;
-sa te consideri superior/a unora desi nu esti;
-sa vorbesti colorat;
-sa ai blog;
-sa nu inveti nimic;
-sa fumezi;
-sa fii obsedat/a de primul capitol al cartii de biologie;
-sa ...

Mai adaug, stati linistiti:).
Despre muzica rock. Mai, din cate stiu eu, gusturile nu se discuta, da' cand asculti muzica rock numai pentru ca si X si Y asculta, si vrei sa fii si tu ''la moda'' ai o problema. Unii chiar nu suporta alte galagii de muzica...nu trebuie sa ii copiezi:).
Frate, ce vad unii la hi5 si la poze din toaleta??!!!! Poze de pe wc nu va faceti? Defapt stai ca am vazut si de'aia aici .
Despre skate. NU am nicio problema. Nici cea mai mica. Da' chiar nu vad cu ce e mai tare skate-ul decat rolele sau bicicleta :|. Faza cu skate park-ul e o prostie. Alte locuri de agatat nu mai gasiti?! Despre tipul si tipa populara. Care, cand vine la scoala, este asaltata de 3-4 pitipoance la pupat ''muah''. It makes me sick. Oh, si sa nu uit, pe hi5 esti cel mai iubit/cea mai iubita de toti si de toate. Faza cu imbracatul numai in negru. Fiecare cu hainele si gusturile lui. Da' chiar nu stiu ce vad unii asa de tare la negru. In sfarsit. Chestia cu superioritatea ma depaseste. Din partea mea ramaneti cum sunteti:). Faza cu vorbitul colorat e...crunta. Ca nu sunt sigura daca o data la doua cuvinte trebuie sa fie adaugat, in oficiu, cuvantul ''cacat'' sau altele. Faza cu blogul. Eu scriu aici ca imi place. Nu ma obliga nimeni si nici moda. Mi se pare o idee buna sa am un loc unde sa scriu ce prostii vreau, cand am inspiratie, cand nu? Ca si asa, de jurnal nu ma tin:)...Mai departe. Nu invata mama, nu invata nimic. Ca dupa generala urmeaza gradinita. Da' ce imi pasa mie? Doar ca nu e asa de tare. Cu fumatu'? E na. La cat? La 13 ani? Treaba ta. Poate o sa fumez si eu da' totusi nu chiar de la 13...mai astept si eu. Totusi adevarul e ca nu vreau sa fac chestia asta :), mi se pare idiot sa inhalezi fum si dupa aia sa il scoti afara. La ultima nu comentez.

Am fost dura, nu? Eu am tras un semnal de alarma. Sau cel putin am incercat. Inteleg sa fii la moda cu hainele, cu accesoriile, cu ce vrei tu. Da' si cu moralul?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).