duminică, 27 decembrie 2009

Dezastru.

duminică, 27 decembrie 2009
Frate. Se scurge timpul asa de repede. Deja s-au dus doua saptamani de vacanta?! Nu pot sa cred. Teme, ceva?...nu...de ce ar fi facut Malina teme?! Maine trebuie sa le termin odata si odata. Mi-e ciuda ca asta e ultima zi de Craciun de anul asta. O sa imi fie dor de Mosu' [mosule, ce tanar esti, e prima oara cand vii la mine, nu te mai las sa pleci :))]. Cantecul asta l-am ascultat zilele trecute pe Youtube. Nostalgic, nu?
Trecand peste, acum mananc cozonac :). De unde si atata inspiratie. Da ce sa-i faci? E trist. Ca nu mai e zapada. Acum e un fenomen meteorologic destul de ''varza''. Nu stiu daca ploua/ninge/e lapovita dar nici nu mai imi pasa. Dupa mine poate sa vina vara ca nu ma supar. Desi, ca sa fiu sincera, mi-ar placea sa mai fac un om-de-zapada. Ce n-as da inca o luna de vacanta :)...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).