vineri, 1 ianuarie 2010

...

vineri, 1 ianuarie 2010
S-a dus si Revelionul, am intrat in 2010, s-au dus Sarbatorile, luni merg la scoala. Mda...e cel mai aiurea sentiment din lume...ca s-a terminat vacanta...si urmatoarea....e doar de o saptamana. In fine, aseara m-am imbatat cu aer :) si o gura de sampanie. Pentru ca anul asta, spre deosebire de anii trecuti, am renuntat la bunatatea de sampanie de copii. Doamne ajuta! Ma simt foarte fresh, avand in vedere ca nu am dormit mai mult de 5 ore si 30 minute. Parca ar fi jurnal de bord pe o corabie dupa furtuna:)).


O, si ca o paranteza, ma bucur ca am niste cititori asa de fideli incat, desi i-am banat pe ip (adica am incercat sa le interzic accesul pe site), au apelat la anumite chestiute (le stiu si pe alea) ca sa isi schimbe bunatatea de ip si sa intre din nou pe blog. Il iubiti, nu? Stiam eu...nimeni nu poate sta departe de feeriedecuvinte:))...da deja... Doamne fereste! Deja faceti o obsesie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).