duminică, 31 ianuarie 2010

Nu ma plictisesc deloc :).

duminică, 31 ianuarie 2010

Chestii la care am devenit addicted in ultima vreme....:

1)L.A. Ink si Miami Ink. 
Imi plac la nebuuuunie. Cand o sa ajung in L.A. sau in Miami sigur trec pe acolo sa

2) Gossip girl

3) Gandeste cutezator de Ben Carson
Defapt e cam gata cartea, deci nu stiu daca mai sunt asa de incantata de ea.

4) Merele verzi.
Au gust bun :).

5) Ceaiul verde Greenfield.
The best.

6) Joculetele cu masini de pe Iphone.
...crunt, dar sunt super.

7) Scrisul cartii care urmeaza sa o public. 
  
8) Chitara.






9) Discovery travel and living.
Genial canalu' asta tv. Ca aici gasesc mereu ceva interesant de vazut...;))

10) Mai scriu si pe blog din cand in cand:).






P.S.: Asta nu e un top! Le-am scris si eu cum mi-a venit ;).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).