luni, 11 ianuarie 2010

Suflet normal.

luni, 11 ianuarie 2010


De dimineata plec de acasa
Si incerc sa-mi las sufletul in pat
El se trezeste si nu ma lasa, s-agata de mine
Plecam amandoi
Mergem pe strada si el e imbracat pestrit si ciudat
Si spune prostii
Lumea nu-l place si urla la mine
`Gaseste-ti bai nene un suflet normal`
Am s-alerg la mare sa-mi spal sufletul de noroi
Am sa-l ard in soare si-l las sa spuna prostii
Nu stiu cum intr-o seara ploioasa
De sufletul meu m-am ratacit
Purta in seara aia tenisi albastri
A doua zi lumea ma felicita
Poate ca e la mare
A plecat inaintea mea
Vin si eu in weekend si o sa am sufletul impacat
ne invata sa mintim
Si sa fim ce nu putem
Si-n oglinda cand privim e un fals
Doar pe plaja regasesc chipul de la scara doi
Merele din camera cu flori
Marea-mi da mereu inapoi
Tot ce oamenii imi iau
Un delfin ma-nvata cum
De departe sa-mi aud sufletul
Cand l-am pierdut
Suflteul cand l-am pierdut
Am s-alerg la mare sa-mi spal sufletul de noroi
Am sa-l ard in soare si-l las sa spuna prostii (bis)


Dupa cum bine stiti, Malina=fan Vama, Metallica, AC/DC...etc (vezi profil daca te intereseaza). Azi Malina=fan Vama. Ieri Malina=fan Vama. Maine...maine Malina=fan ?. Trecand de relatiile matematice, de egalitatile foarte logice, melodia asta e absolut superba. Nu stiu ce parere aveti despre versuri, nici nu prea imi pasa, oricum, mie mi se par totusi ok spre deosebire de asta. Si merge melodia asta de numa'...ca doar stii de dorul meu nebun de vara care m-a umplut de pe 1 septembrie (oribil!). Melodia ma duce mai aproape de vara. Ca, desi suntem in mijlocul iernii, imi starneste cheful de viata si zambetele pe care numai vara le am. Ah, imi vine sa o ascult cu ochelarii de soare pe nas si cu o palarie de aia de paie pe cap...Dar cum Malina nu are timp de asa ceva, ca trebuie sa invete (ca sa aiba si ea, o cultura generala), sa scrie teme, in agenda, pe blog, sa deseneze cu carbune, astfel incat sa se umple din cap pana in picioare de pulbere, sa cante la chitara, sa faca poze ca sa le editeze si sa le puna pe flickr, sa rada, sa vorbeasca aproape in continuu...iti dai seama si tu, ca nu isi gaseste vreme sa se duca pe terasa, sa isi puna ochelarii de soare, palaria de paie si castile si sa se relaxeze. Dar deja am vorbit prea mult despre aceasta Malina si va las sa ascultati.


Vama - Suflet normal
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).