joi, 7 ianuarie 2010

Superb.

joi, 7 ianuarie 2010
Am prins 10 minute de pauza. Hai sa scriu ceva.
Bine. Deci totul e superb. De ce? Cum de ce? Pai eu gasesc mereu ceva superb, frumos daca vreau si in cel mai rau lucru. Dar nu e cazul. Ma pregatesc/pregateam pentru olimpiada de la romana. Ca de...cine vrea sa ajunga pe tara?! La scoala e totul ok. O, ba nu nu e...e jale mare ca nu m-am calificat mai departe la olimpiada de franceza. Da...a fost mare suparare. Si cum mie, dupa cronometru, nu imi tine supararea mai mult de 9 minute si 56 de secunde (recordul meu, ca dupa a 56-ea secunda ma bufneste rasul cu siguranta), acum sunt fericita :) ca de obicei. Nu stiu ce sa fac ca sa nu mai imi uit castile acasa. Ce sa le fac? Tot le uit pe birou. Si dupa aia daca vreau sa ascult ceva cand vreau dau drumu' la boxe. Si cum nu toti au gusturi muzicale ca ale mele (incultii...) rabd pana acasa. Abia astept concertul ac/dc. De Metallica? HMM...de ala nu mai zic. V-au placut citatele? Mie da. Sunt frumoase. Ma inspira. A...si apropo de inspiratie: mai intrati pe flickr ca am mai pus niste poze ( NU cu mine, Doamne fereste! ca nu sunt pit... de hi5). Sunt foarte obosita in ultimul timp. Pana imi reintru in ritm nu stiu cat mai dureaza. Mai sunt 4 minute si trec cele 10 minute din pauza mea. Termin articolul asta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).