luni, 1 februarie 2010

Azi sunt harnica:D!!!

luni, 1 februarie 2010
Mi-am facut ordine pe birou, am spalat ceainicul si canitele de ceai, am sters prafu' de pe birou. Asa, hai sa va povestesc inca un motiv pentru care urasc twilight si minunatele reviste Bravo si Popcorn.


Acum cateva luni, de ziua mea, am luat revista Bravo Girl, care iti oferea cadou abtibilduri cu New moon. Cum pe vremea aia inca nu vazusem filmu' si eram foarte foarte incantata de Twilight, m-a pus naiba sa lipesc 2 abtibilduri pe perete. Si...de acum vreo 3 saptamani nu mai imi place Twilight. Acum da-i sa rupi, sa dezlipesti abtibildurile. Da de unde. Nu se iau nici cu cutitu'. Cred ca solutia e sa tai bucata de perete pe care sunt lipite si pun alta in loc. Bineinteles, ziceam ironic. Dar oricum... nu stiu ce naiba au avut alea lipite pe fund, ca de abia am reusit sa il dezlipesc cu dintii si cu cutitu' pe ala cu Bella si Edward. Mi-a mai ramas unu' cu echipa. Imi vine sa AAAAH!!!! cand naiba reusesc sa il dezlipesc si pe asta? Nici cu apa fierbinte nu merge. La naiba. O sa ramana albtibildul asta cred ca inca vreo 100 de ani::))!!!!



What a wonderful day!
Iarasi ninge...holly.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).