miercuri, 10 februarie 2010

Munţii de zăpadă din această mirifică iarnă nu afectează încălizirea globală.

miercuri, 10 februarie 2010
Valul de frig şi de ninsori din emisfera nordică nu înseamnă că încălzirea globală nu mai are loc sau că a luat o pauză. Asta pentru că, în primul rând, vremea nu este acelaşi lucru cu clima.

Apoi, încălzirea globală ne aduce mai puţine ierni reci, dar nu le elimină complet de pe Pământ.

În plus, chiar dacă este frig, în emisfera nordică au existat zilele acestea recorduri de temperaturi înalte, precum în Alaska sau Bulgaria. Extrem de cald este şi în emisfera sudică, precum în Australia, aici înregistrându-se cea mai caldă vară după 2005.

"Faptul că am avut câteva luni reci nu spune nimic despre tendiţa pe termen lung. Este doar exemplu foarte clar al variaţiei naturale a sistemului climatic.  Mediile înregistrate pe termen lung arată că ne aflăm într-o tendinţă de încălzire a planetei", a declarat Mark Serreze, cercetător la National snow and Ice Data Center, din SUA.

sursa:realitatea.net
Hai nu mă înnebuni. Deci eu, român care dârdâie de frig din toate balamalele cât iese afară, văd munţii de zăpadă din faţa casei şi meteorologul din mine îmi zice ''hmmm...un alt semn al încălzirii globale''. Mă, oameni buni: voi aţi înnebunit complet??? Veniţi mă în Bucureşti să vă arate Mălina încălzirea globală din faţa casei ei, că nici maşina nu poate să treacă de Himalaya dintre drumul înzăpezit şi maşină. Şi zic intenţionat Himalaya, că nu se compară munţii mei de zăpadă cu alţi munţi de pe planeta asta.
Când au să vină să deszăpezească, dragii de ei, şi străzile din Pipera??? La primăvară? Sigur că da. Aşa că până atunci o să fac eu cărare prin zăpada până la genunchi, că poate poate deszăpezesc eu drumul cu urmele de paşi. 


Trăiesc în România. Şi de aia nu pot să ajung la şcoală...nu am dreptul acesta, pentru că este iarnă.

O, şi poza seamănă cu uliţa pe care tre' să merg eu la şcoală. Dar este deszăpezită. În comparaţie cu uliţa mea, care are metri lungi de zăpadă neatinsă nici de picior de om.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).