duminică, 14 februarie 2010

Valentine's day

duminică, 14 februarie 2010
 

Azi e Valentine's Day. Uaaaaaaaaaaaaaaaaaau!

Cum stă treaba de fapt, sau cum mi se pare mie?
Valentine's Day mi se pare...hmmm... o prostie. Na c-am zis-o. Nici nu a trecut bine disperarea cu Halloweenu' că...că a venit asta. După mine este doar ceva comercial ''uiiii! mi-ai cumpărat bomboane, flori şi o inimioară de plush, ooo ce drăguţ eşti!'' , cum este de altfel şi exemplul. 
Nu am inima de gheaţă :)), gestul e drăguţ, da'...totuşi parcă e prea mult.


Dă-l încolo de Valentine's Day, că vine Dragobete, sărbătoarea dragostei 100% românească.
Da' cum nu sunt fană...

...ce e cu ultima poză? dă ''sărci'' pe google ''dragobete'' şi o găseşti :P! ...cum am pus una pentru Valentine's Day, de ce să nu pun una şi cu Dragobete? ar fi fost o nedreptate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).