vineri, 18 septembrie 2009

About music...sssst!

vineri, 18 septembrie 2009

Sa incep cu inceputul. Vreau sa va explic cum de imi place trupa x si trupa z. Vreau sa va zic si de ce. Si vreau sa va zic si cum a inceput pasiunea pentru ce ascult acum. Am descoperit curentul muzicii rock, punk acum vreo 3 ani si ceva. Si de atunci mi-am schimbat gusturile pentru muzica. Tin minte ca aveam o prietena, cu care stateam pe mess aproape in fiecare seara (era mai mare decat mine cu un an) si tot imi povestea ca era innebunita dupa nu stiu ce trupe de muzica rock. Si eu nici nu auzisem in viata mea nimic despre acele formatii. Mi-a dat cateva link-uri pe youtube cu 2 formatii: lordy si nightwish. Doua band-uri complet diferite. La inceput am ascultat lordy, ca mi-a zis ca sunt super-tari si au castigat si eurovisionul. Cand am auzit, glont cu sagetuta de la mouse pe primul link. Dupa cateva melodii mi-am dat seama ca rock-ul, asa-zisul rock, a lui lordy nu e pentru mine si initial am lasat-o balta. Dar, a doua zi am incercat si linkul cu nightwish, cu o melodie care mi-a placut super-mult. O melodie, 2 ,3...si uite asa a aparut scanteia. Scanteia care arde acum in mine. Dar...nu a durat ceva vreme si mi-am cam pierdut interesul si pentru nightwish...Dar, intr-o zi, cand i-am cunoscut pe noii mei vecini si mi-au povestit ce muzica asculta ei, am dat fuga la calculator , sa dau search pe youtube formatia METALLICA. Si...ce pot sa zic...am ramas inmarmurita de ce muzica ''adevarata'' cantau cei din trupa. So...asa am ajuns fana Metallica. Cand am prins gustul rock-ului de calitate, m-am gandit sa mai caut pe net niste band-uri la fel de cunoscute. Nu stiu cum...cu ajutorul vecinilor mei foarte chipesi am aflat si de AC/DC ! Si da. Le iubesc. De asemenea acum sunt fana infocata si AC/DC...de curand am trecut si la Green Day. Imi place si Queen, si alte band-uri cu muzica veche dar nici una nu se compara cu favoritele mele. Anul asta a inceput sa imi placa si rock-ul gotic: Lake of Tears, The Gathering, Morgana Lefay (foarte putin) si...cam atat. Nu stiu de ce, dar am simtit nevoia sa scriu despre aceste trupe. Poate altii vor citi si vor afla ce inseamna o muzica buna. Ceva adevarat. Am vrut sa iau atitudine cumva prin articolul asta. Pentru ca nu mai suport sa aud la radio aceleasi melodii cu 2 versuri, la tv aceleasi videoclipuri cu fete aproape goale, care prin tinuta lor isi justifica vocea. Vocea de ...! Hai sa ne educam singuri. Cativa dintre noi s-au saturat de prostiile intitulate ''muzica'' de la tv.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).