duminică, 20 septembrie 2009

Ceva frumos.

duminică, 20 septembrie 2009

Nu sunt singura care, atunci cand aude o melodie, isi aminteste de momentele traite pe fundalul ei. Atunci, cand ascult o melodie frumoasa, simt anumite emotii. Mai ales daca am trait momente de neuitat cand o ascultam. Nu stiu de ce...dar vad cum se deruleaza acele clipe, ca un soi de videoclip. Si e frumos...

1. Am ascultat-o azi si ieri si toata saptamana care a trecut. Si o voi mai asculta.


2. Simt gustul verii cand o ascult. Gustul verii care a trecut...

3. A fost odata o primavara...


4. A fost si iarna (mie nu imi place Lady Gaga. era singura melodie care imi aduce aminte de iarna. nu e vina mea ca in clasa toti colegii erau innebuniti dupa melodia asta.)

5. A fost o vara frumoasa. Anul trecut.

6. A existat si clasa a 4-a...


7. A existat si clasa 1...asta e singura care mi-o amintesc. :))

8. Am fost mica...candva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).