miercuri, 30 septembrie 2009

Coltul meu de rai...

miercuri, 30 septembrie 2009

Le cer scuze cititorilor mei fideli ca nu am mai scris niciun articol timp de doua zile. Am invatat de numa': si pentru testul de la fizica, si ala de la tehnologie si ala de la romana...si asta de maine de la mate. Hai ca mi-am facut timp sa respir. In sfarsit. Adica sa pot scrie linistita un articol. Ma gandeam sa va povestesc azi cum ar arata camera mea ideala. Locul unde mi-ar face o mare mare mare placere sa invat si sa imi fac temele. In liniste. Camera mea ideala ar fi foarte mare. Ca atunci cand valsez pe cantecul meu preferat sa imi continui dansul spre nesfarsit. Ar fi speciala. Peretii sa fie acoperiti de o continuitate de tulpini agatatoare cu flori imense cat pumnul, albe, parfumate, pure...Si sa isi schimbe culoarea in functie de dispozitia mea. Si as avea, in loc de parchet si ciment un gazon cu iarba verde proaspata. Si in loc de tavan as prefera...cerul. Sa am o insiruire neterminabila de norisori albi si pufosi si un soare mare,cald si placut. Si as avea o biblioteca gigantica...cu carti numai de'alea care imi plac mie asa de mult. Si as avea multe fotolii si pufuri confortabile pufoase. Si un dressing de-a dreptul labirint in care sa ma pierd in el de mare ce e si sa fie ascuns dupa niste tufe pline cu zmeura. Si sa am un catelus...ba nu unu..ce ar fi sa am doi? Da. Care sa se joace cu mine mereu. Si eu cu ei bineinteles. Si sa am un pat moale. Si frumos. Si la fel de mare ca si restul camerei. Si sa fie exact ca al unei printese. Si pe langa el sa fie sute de floricele micute albe parfumate. Si sa am niste aripioare atarnate in cuier. Pe care sa mi le pun in spate si sa zbor in camera mea nesfarsita. Si sa am un birou...normal... dar oricum, in ton cu camera. Adica plin de floricele albe. Si mereu sa se auda muzica mea preferata...in functie de starea mea de spirit. Si sa am un hamac...Si un palmier...Unde o sa pot adormi citind o carte buna. Si sa am ferestre mari, frumoase. Cu un fel de draperii albe, de in. Si sa am niste copacei micuti de unde sa iau fructe proaspete cand am pofta. Si sa fie coltul meu de rai...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).