luni, 28 septembrie 2009

Floare de 5 petale.

luni, 28 septembrie 2009

Nu stiu daca astazi mai am inspiratia aia cu care v-am obisnuit in articolele precedente. Sunt cam obosita. De...am invatat, am facut teme... ca in fiecare saptamana. Nu stiu de ce incep sa imi imaginez saptamana ca o floare. Si nu, nu de 7 petale. Ci doar de 5. Ca astea sunt cele mai importante. Mai obositoare. Totul incepe luni, prima petala care se deschide din boboc. A doua petala marti. A treia petala miercuri. A patra petala joi. Si ultima vineri. Asta e etapa de dezvoltare a unei flori. De care trebuie sa te bucuri. Pentru ca in fiecare saptamana a vietii tale ai parte macar de un lucru frumos. Va intrebati totusi ce se intampla cu floarea mea de cinci petale sambata si duminica. Pai sambata...traieste. Adica se bucura ca e insfarsit inflorita, isi admira frumusetea, priveste cerul, soarele. Iar duminica, se ofileste, cade, si din tulpinita ei apare iar un bobocel. Si luni prima petala, marti a doua...tot asa. Nu stiu de ce m-am gandit sa compar zilele saptamanii cu o floare gingasa. Poate pentru ca fiecare zi din viata unui om ar trebui sa fie frumoasa, sa insemne cu adevarat ceva: ca etapele de dezvoltare a florii mele. Si chiar daca cotidianul nu ne lasa sa avem parte de asa ceva, macar sa ne bucuram de ziua de apogeu a florii mele: cand se bucura ca exista...Pentru ca fiecare saptamana din viata unui om este ca o floare speciala, deosebit de frumoasa...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).