miercuri, 23 septembrie 2009

Despre voi, cititorii mei.

miercuri, 23 septembrie 2009
V-am cunoscut la scoala. Si de atunci am ramas buni prieteni. Voi, cititorii mei, care ma acceptati asa cum sunt, cu defecte si calitati si ma cititi zilnic cu seriozitate. Am scris articolul asta (schita) inconjurata de voi. Va multumesc. Ca sunteti alaturi de mine si ca ma sustineti fie ca vreau sa fiu vedeta Disney sau presedinta Romaniei. Urmeaza un ''ceva'' mic de tot, asa...de la mine cu multi pupici pentru voi. Asa cum ati vrut: sa scriu cate ceva pentru voi...si exact ce ati vrut...

Blacky, pisoiul Sabinei.
Sabina are un pisoi. E pufos, e pisicos, e blanos...e negru cu alb...Si are ochii verzi si e in procent de 99% pisu ideal. Ta tam! Sparky, catelul lui Tudor.
Tudor are un cutu. Il cheama Sparky. E pufos si alb. Si pe deasupra da din coada...Si...in procent de 99% e cutu ideal.Filip??????!!!!!!!!!!!!
Continuam cu Filip. E pasiunea Cristinei. Nu stiu exact ce sau cine e Filip, dar, dintr-o sursa sigura, stiu ca ii place litera F, fazanii si Fuborg.

Tanti Gigica.
M-a rugat Sara sa scriu despre eroina ei, doamna Gigica, tanti care nu lasa hotii si oamenii rai sa intre in clasa, in scoala...Este o doamna simpatica, mereu zambeste si esti bodyguard-ul scolii. Si vorbeste cu noi, ne cunoaste tuturor numele si este cea mai chipesa Bodyguard(a) de pe planeta. Prin acest articol vreau sa stiti cat tine Sara la ea.

Aceste alineaturi o sa va para niste prostii. Poate chiar asta sunt dupa parerea altor cititori, dar, atata timp cat le dedic astea prietenilor mei pe care ii iubesc, nu mai conteaza!

2 comentarii:

Mălina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Crissu^^ spunea...

deci...te ador..ms mult ca ai scris de de Filip..te besck(ca prietena)..:*:*:*:*:*

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).