miercuri, 23 septembrie 2009

Emotii la tehnologie...

miercuri, 23 septembrie 2009

Si dintr-o data rebusurile inramate in norisori albi pufosi s-au evaporat. Si de...ne trebuie note! Si uite asa ...test! Noroc ca e doamna profesoara draguta si nu ne-a trecut la toti notele...mai putin 4 colegi...loviti de soarta. Hart, te sustinem. Si asa era sa iau un 6 asa...ca de inceput de an. Nu imi place la nebunie tehnologia...dar nici nu o urasc. E o materie ca oricare alta, dar care nu ma pasioneaza la fel de mult ca matematica, romana...etc. Si am o singura ora pe saptamana. Nu am mai avut niciodata atatea emotii cum am avut cand o colega a ales lucrarile ''norocoase''.Data viitoare iar test. Dar promit ca data viitoare o sa imi vad lectia super bine. Aceeasi lectie...metalele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).