vineri, 9 octombrie 2009

Ceva bun.

vineri, 9 octombrie 2009

Azi am facut ceva bun. Pentru mine. Si vreau sa va impartasesc si voua. Am intrat, nu stiu cum am reusit, pe blogul lui Tudor Chirila...da...sunt sigura ca il mai stiti. Era de la Vama Veche. Baiatul ala care canta asa de frumos si asa cu foc. Acum Vama Veche...nu mai e. E Vama. Stiam de mai de mult dar cui i-a mai pasat? Da...si mi-am amintit de melodia aia frumoasa ''18 ani''...si am cautat pe net ce albume au mai scos...de atunci cand s-a facut transformarea. Si am gasit. Si am ramas atat de placut surprinsa sa...descopar muzica buna. Adevarata. Care spune lucrurilor pe nume. Descrie realitatea. Rece. Rea. Buna. Frumoasa. Si acum ascult...si va recomand cu multa dragoste: Albumul Vama, de la trupa Vama. Pentru ca e frumos. Si merita sa il asculti. Toate melodiile sunt frumoase. Daca nu ma credeti pe cuvant, ascultati melodia ''Cartita''. Si ''Pe sarma''. Astea vi le recomand. Ca le-am ascultat cu atentie...si daca va place, inseamna ca am mai facut un lucru bun azi. Si daca nu. Nu conteaza. Ce daca? Fiecare are gusturile lui. Dar eu zic ca eu frumos. Si nu e galagie. Nu e...muzica comerciala. E ceva special. Pentru persoane speciale. Asa ca ascultati...poate o sa va placa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).