duminică, 25 octombrie 2009

Obsesie.

duminică, 25 octombrie 2009

Stii...am facut in ultimul timp o obesesie. Pe care o iubesc de'a dreptul. Mi se pare minunata. Sau mai bine zis minunat. Ceaiul. O cana cu ceai buuun. Hai sa va povestesc de unde cu obsesia asta...ca a devenit OBSESIE de vineri. Asa: fericita, impreuna cu Cristinoasa, Tudor si adorabilul lui coleg de banca dependent de McD (nu fac reclama), Stefan, am plecat in Piata Romana. Directie: Carturesti. Maybe si Diverta. Cand am vazut minunatiile de ceainice, canute si tipuri de ceai mai mai sa tip de incantare. Dar m-am abtinut cu greu. Asa ca...acum am pe un raft, dedicat numai ceaiului urmatoarele chestii: o cana speciala pt ceai; un ceainic albastru cu inimioare si o canita albastra cu inimioare si 4 cutiute chipese rau, fiecare cu o aroma de ceai super buna ascunsa sub capac. Si asa iubesc eu ceaiul acum! si nimic nu o sa ne desparta:x...

p.s.: ceainicul si canita arata aproximativ la fel ca imaginea de mai sus, numai ca sunt albastre si au inimioare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).