joi, 29 octombrie 2009

Puncte slabe.

joi, 29 octombrie 2009

Hai sa va spun punctele mele slabe si precautii la adresa mea. Ca alta idee de articol nu am momentan. Asa ca...:
-nu ma pune sa fac un exercitiu kilometric de mate. ma incurc. ma enervez. si pana la urma tot renunt.
-nu ma pune sa scriu poezii, compuneri, comentarii etc cand nu am inspiratie. pana la urma va iesi un mare...
-nu vorbi cu mine cand nu am chef sa vorbesc cu tine. adica cand am nervi pe mine.
-nu sunt deloc buna la alergat. pana si melcul ma intrece.
-nu am talent la desene exacte. asa ca nu iti pune capul cu mine cand incerc sa desenez planul casei la tehnologie.
-nu ma pune sa fiu atenta la ora de religie. ca mai mereu dorm pe mine...si chiar nu ai nicio sansa.
-nu ma pune sa zambesc daca nu vreau.
-razi cu mine. nu de mine [cand e cazul e ok...dar...chiar asa, din orice chestie?]
-pune-ma sa ascult manele. ca sa innebunesc. si eu. si tu...
-desparte-ma de prieteni. caci fara ei...nu e asa de mult soare.
-pune-ma sa fac ceva rau. sa vezi ca ma mustura constiinta.
-nu ma pune sa iti explic care e faza cu drepturile omului si cu teorema lui pitagora. ca nu stiu.
-fura-mi ipodul. rapeste-mi portia zilnica de metallica si evanescence si nu o sa mai fiu ''eu''
-pune-ma la genoflexiuni. dupa 20 sunt deja pe jos.
-fura-mi ceainicul, canita mica si cana de ceai, cutiile de ceai si aroma rose lips. din nou, nu o sa mai fiu eu daca nu beau portia zilnica de ceai.
-fura-mi animalutele de plush. fara domnul Coditza si domnul Mielusel nu pot dormi noaptea.
-fura-mi cei mai buni prieteni. si nu, asta nu o sa fie niciodata la mine un punct slab. pentru ca o sa ii recuperez.
-fura-mi tricoul cu metallica. ca o sa vezi negru in fata ochilor:)).
-fura-mi cele 10 minute care mi le aloc in fiecare dimineata trezitului. si dupa aia nu o sa mai fiu eu tot restul zilei.
-fura-mi amintirile frumoase. pentru ca atunci nu o sa mai fiu om...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).