joi, 8 octombrie 2009

Plapuma de nea.

joi, 8 octombrie 2009


Vreau sa ma trezesc in zapada proaspat ninsa. Sa adorm pe iarba vara. Si sa deschid ochii inconjurata de nea. Dar sa nu-mi fie frig. Nu. Si sa pot sa fac ingerasi de zapada. Si un om de zapada. Si sa ii pun nasturi, ochisori de sticla, un morcov mare si portocaliu pe post de nas si o oala de a mamei pe post de palarie. Si ii pun la gat un fular roz de-al meu. Ca sa nu ii fie frig.Iar pe cer sa fie un curcubeu si sa apuna soarele. Si sa apara cand apune soarele un castel mare mare mare de zapada. Frumos. Impresionant. Care te lasa cand il vezi fara cuvinte. Si sa aiba un infinit de camere. Cam cati fulgi de nea are o ninsoare strasnica de iarna. De zi si noapte. Si peretii fiecarei camere sa aiba gust bun. O aroma de inghetata delicioasa! Si sa stau pe un fotoliu mare si moale de omat pe care sa stau cat ciupesc cu o lingurita din peretele meu de-a dreptul yuuuumy! Si sa imi impart castelul cu toti copii din lume. Sa aiba si ei putin din bucuria mea. Si sa am o caleasca...ba nu una...ci foaaarte multe trase de lupisori blanzi si vorbareti care sa plimbe toooti copii prin infinita curte a castelului. Si sa fie si un patinoar. Mare...Si sa fie multa bucurie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).