vineri, 9 octombrie 2009

Pur si simplu.

vineri, 9 octombrie 2009

Acum gandesc. Analizez tot ce s-a intamplat. Se intampla. Si este in jurul meu. Si stau si ma gandesc la ce va urma maine. Si ce a fost ieri. Si saptamana trecuta. Si luna trecuta. Si imi dau seama ce repede trec clipele in monotonia zilnica. Si cum reusim sa le ocolim. Fie ca sunt frumoase sau nu. Si cum ne distrugem singuri visele. Trecandu-le pur si simplu la rubrica ''imposibil''. Ca de ce m-as complica eu la asa ceva? Urasc efectiv replica asta. Acum 5 minute am ascultat o melodie frumoasa. Foarte frumoasa. Si m-a facut sa ma gandesc. Cum mergem noi ''pe sarma'' zilnic. Adica greutatea cu care incercam sa ne obisnuim cu prezentul cenusiu. Inchis. Urat. Cu oamenii din zilele de azi. Cu haosul pe care il provoaca. Si ce frumos ar fi daca am lua o pauza de la asta. Sa ne urcam pe o sarma si sa ajungem pana la nori. Si acolo sa gasim lumea ideala. Frumoasa. Linistita. Curata. Pura. Simpla. Nu ar fi frumos? Pentru mai multe detalii dati Search pe Youtube: vama-pe sarma. Frumos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).