duminică, 1 noiembrie 2009

Inceput.

duminică, 1 noiembrie 2009

A venit noiembrie. Da. O propozitie foarte banala pentru inceput de articol dar uitati-va si voi ce urat e afara. Ce ati dori mai bun? Inspiratia mea da tot ce poate... Cu toate sunt fericita ca a venit in sfarsit noiembrie. Si am atatea motive:ca e ultima luna din toamna asta urata care mi-a innoroiat fericirea timp de 2 luni; ca mai e o luna si vine...decembrie, iar decembrie...este luna...cea mai frumoasa a anului, ca vine Mosu, ca vine Anul Nou, ca ninge!; Noiembrie e o luna frumoasa, pentru ca in noiembrie este...ziua mea! ah, astept momentul asta tot anul! si, chiar numar zilele pana nu mai am rabdare. Ba ca mai e o luna, ba ca sunt doua...ah. Si iata in sfarsit. Este 1 noiembrie. Si in vreo 3 saptamani, cam atat, ma fac si eu mare...implinesc (ah, in sfarsit!) 13 anisori! Uii! Si cum e 1 noiembrie deja am inceput sa imi fac organizarea cum? cand? unde? fac marele dezastru de sarbatorire a celor 13 anisori. Era ideal sa mergem la film...la premierea filmului ''Luna noua'' din seria Amurg, dar mi'e frica sa nu imi petrec ziua in traficul asta pe care stiti voi cat de mult il iubesc. Si era programat dupa film sa mergem acasa...si sa intoarcem casa cu susul in jos. Deci...daca nu ar exista traficul de sambata din Bucuresti petrecerea mea ar fi decurs asa. Dar cum exista, solutia e sa venim direct acasa. Sa la-la-im la Guitar Hero, sa ne uitam la un filmulet dragut, sa imi cautati jurnalul prin toata camera (stati linistiti ca nu il gasiti:P!), sa ne batem pe fotoliul ala care efectiv il iubesc, sa ne jucam...dartz cu poza unei vacute adorabile in centru, sa ne jucam adevar si provocare, sa ne batem cu mancare [asta e optional...sau doar in visele mele:))], sa dansam pe Shake it! Sa mancam muuuuuult tort! Sa il imbatam pe Hartz cu sampanie Tom si Jerry. Sa ne distram...sa radem pana ne doare stomacul...Deci asta ar fi un mic plan. Pe care o sa il schimb de muuuuulte ori pana la ziua cu pricina. Si god...suna atat de maret...13 ani!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).