duminică, 8 noiembrie 2009

Puiut de blog -partea a doua-

duminică, 8 noiembrie 2009
Aveam acum 3 luni o idee: ce ar fi sa imi fac un blog? Sa imi scriu gandurile, aspiratiile, ideile copilaresti si uneori prostesti, sa scriu despre zilele mele bune, despre zilele mele rele, despre idealuri si succese...despre mine. Si ideea a prins viata. Si iata-ma acum, scriind al 51-lea articol! Nici nu imi vine sa cred. Ca trei luni am reusit sa am grija de tine. Sa te imbrac cu articole frumoase, sa te hranesc cu ganduri si vise de copil, sa-ti curat sufletul cu ploi de toamna. Sa incepi sa cresti. Puiutul meu...dragul meu blogusor. Ce cresti pe zi ce trece. Ce ma faci sa zambesc cand te vad asa de frumos colorat in gandurile imaginatiei mele. Deja te am de un anotimp. Si ai reusit sa iti gasesti un locusor in inima mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).