sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Mai sa fie!

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Este ora 12 si 27 de minute. Malina, dupa o trezire ca la carte si un mic dejun sanatos, se uita pe geam. Se hotaraste sa se apuce de teme. Deschide calculatorul, bineinteles pentru tema la franceza, care necesita ajutorul unui site asa, ca Wikipedia. Apare fereastra de internet, cu obisnuitul Google ca home page. Ca de obicei, atunci cand scrisul ''Google'' isi schimba imaginea, Malina o acceseaza curioasa. Si uite asa Malina a aflat ceva interesant. Si vrea sa imparta informatia cu voi.

Revenind, am intrat pe fereastra, si titlu ''Descoperire apa pe luna'' m-a atras. Am accesat primul link, care desi era destul de sumar, m-a facut sa il citesc cu atentie.
Poate voua nu va pasa, dar mie chiar mi se pare interesant. Sa vezi cum evolueaza stiinta...descoperirile...Poate nu ma ajuta ca exista apa inghetata pe luna. Dar mi se pare o descoperire destul de importanta, asa in mintea mea. Nu stiu de ce, dar ma atrage ''lumea'' din afara Terrei. Si daca s-a descoperit apa pe Luna, poate, in curand, o sa se faca si alte descoperiri de'astea...si poate...(poate!) o sa ajungem sa cutreieram toate galaxiile necunoscute, sa ajunga omul pana in infinit. Dar pana atunci, pana ajunge omul in infinit, eu trebuie sa imi fac tema la mate...sa gasesc radical din infinit:(.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).