luni, 7 decembrie 2009

Am eu sau au ei o problema?

luni, 7 decembrie 2009
Nu inteleg de ce exista unii copii...care au ca scop in viata sa scoata ***uri pe gura. In principiu nu ar trebui sa qm nicio problema cu ei...pe cativa i-am luat separat sa le explic ca vietile noastre ar fi mai frumoase daca s-ar preface ca nu exist si invers. Da, mai, am fost diplomata! Dar cand vine in fata ta un copil copac de asta si iti spune nu stiu ce prostii mai vorbind si cu precipitatii care ajung fara voia lui ala fix intre ochii tai iti pierzi toata diplomatia :"-Mai copile tu esti prost?" dar aceste specimene nu iti pot da un raspuns asa ca tac si pleaca. Nu inteleg de ce acesti copii copaci nu pot intelege de vorba buna. Zau asa ca vorbesc romaneste nu chinezeste. Nu mai inteleg de ce scopul altor copii este sa ma barfeasca pe mine...dar go ahead ca nu sughit. Pentru ca stiu ca multi dintre acestia imi citesc blogul ca sa se inspire si sa comenteze "aratand cu degetul", lucru pentru care am privatizat si blogul intr-un timp dar l-am dezprivatizat pentru ca aceia sa nu se sinucida in lipsa de ocupatie, si chiar nu vreau sa am niste prosti pe constiinta. Prietenii mei vor avea mereu un loc pe blog si in sufletul meu. Dragele mele/dragii mei va admir prostia profunda dar ma doare fix in cot de voi. V-as multumi dar n-am de ce. Totusi, datorita voua am devenit mai calma si mai rabdatoare:).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).