joi, 10 decembrie 2009

Energie.

joi, 10 decembrie 2009


Am un chef de de toate. Adica sa cant, sa dansez, sa pictez, sa rad, sa patinez, sa vorbesc, sa rad iar, sa fac glume bune sau idioate, sa cant iarasi sa dansez...sa scriu, sa lalaiesc, sa imi fac unghiile, sa fac o baie relaxanta, sa ma joc cu papusile, sa scriu un cantec, sa cant la chitara, sa rad, sa fac tumbe, sa topai pana lesin de oboseala, sa vorbesc cu toata lumea despre prostiile esentiale din viata mea, sa uit de toti care nu merita, sa desenez pe pereti, sa imi modific intr-un fel blogul, sa imi folosesc toate cariocele pe o chestie neimportanta, sa imi caut in disperare un poster tare cu Metallica ca ala de pe perete de prafuit, sa merg pe jos, sa ma dau cu skiurile, sa ma dau cu parasuta pe mare (mi-e dor rau de asta, senzatii tari), sa rad de un prost/proasta, sa imi pregatesc tinutele pentru urmatoarele 3 saptamani, sa ma bucur de vacanta din plin, sa ascult Chica Bomb si Sexy Bitch pana imi va curge sange din nas, sa colorez totul in roz si verde si albastru si alb si galben si..., sa imi ud planta artificiala, sa ma uit in dictionar si sa imi imbogatesc vocabularul cu cuvinte pe care stiu ca nu le voi folosi niciodata, sa mananc ciocolata, sa bea ceai cu aroma de lichior(favoritul meu), sa sterg biroul de praf, sa rad, sa mai si zambesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).