miercuri, 23 decembrie 2009

ce miros....

miercuri, 23 decembrie 2009

Buna dimineata! Stiti si voi dintr-un articol de ieri ca ziua mea incepe pe la 1 si ceva. Tare, nu? Azi m-a trezit un miros asa de placut si delicios:x. Bunica mea s-a apucat sa faca cozonaci si alte bunatati de-alea specifice Craciunului. Sunt in extaz! Mirosul e de vina:). Nu ca m-as da eu in vant prea tare dupa prajituri si cozonaci. Mie imi plac cand sunt calde. Atat. Dar oricum...odata cu mirosul asta au inceput sa imi revina in minte secvente de anul trecut, si de acum 2 ani, si de acum 3 ani...si de mai multi ani. De cand eram mai mica. Cum il asteptam eu pe Mosu' si cum ii ziceam eu o poezie luuunga de se plictisea si Mosu', da ce sa ii faci. Si cu cata precizie deschideam cadourile :) la 3-4 ani. Eh, tare frumos. Azi...azi impodobesc braduuuuuuuuuuuul! Yay, am asteptat momentul asta de cand l-am dezpodobit pe ala de anul trecut. Sper sa fiu mai indemanatica decat anii trecuti ca stiti si voi cum ma descurc cu chestiile fragile (gen ciocolata calda, ceaiul:x etc) Trist ca nu mai ninge. Poate aduce Mosu' zapada. O sa il rog eu in continuarea scrisorii de aseara. Si cum Mosu' ma stie de mica cuminte, poate imi va aduce...sper. Mai am 3 probleme la mate. Promit ca le fac maine. Promit. Cum sa ma concentrez eu asa, cu mirosul asta ce se plimba pe la nasul meu?! Nu...ar fi tortura. Am mai sters articole de pe blog. Vechi sau nu chiar asa de vechi. Nu-si aveau locul sau cel putin nu isi mai au locul. A ramas ala cu ''am eu sau au ei o problema'', ca inca mai am aceeasi parere:), ma doare fix in fixul cotului ca sa fie mai asa, de la Malina expresie noua:)). Vreti sa stiti care le-am sters? Prostia aia cu ''sometimes''...o mai stiti??? Ei bine a fost o mare mare tampenie:). Nu eram eu:). Faza cu schimbatu'...hmmm mie imi sade bine asa cum sunt eu...nu? Poate nu ar mai trebui sa fiu asa de ...naiva? da naiva si uneori mofturoasa da'...sunt fata si am dreptul. Plus ca sunt si adolescenta...deci te rog:)). Glumeam la faza cu mofturoasa si adolescenta. Defapt, uneori nu ar mai trebui sa o fac pe dura...intr-un anumit fel. Ca faza cu ma doare fix in fixul cotului nu e dovada de duritate, ci mai degraba de realitate. Si stii ce as vrea? Nu...nu stii. Vreau sa fiu mai indiferenta in anumite situatii. Nu cred ca reusesc dar incerc. Pentru ca uneori chiar ma doare fix...stiti expresia:)). Nu mi-am schimbat parerea in legatura cu Romania (desi am sters si articolul care se numea ceva gen ''despre Romania''), cred ca am reusit sa ma adaptez mai bine decat credeam. Mie imi place Romania. Daca aveti vreo problema dati comentariu ca nu ma supar:D. Ca am realizat, recitind articolul, ca totusi e prea urat, nu e de mine. Acum ma pregatesc sa mai sterg niste articole, tot de-astea, asa...gen ''lasa-ma sa te las'', ca nu mai vreau sa fiu asa. Ce naiba? Oooo si stii ce mai vreau sa fac? sa ma duc la bucatarie si dupa aia sa ascult muzica...Ce program lejer si tare...pentru ca e inca vacanta:x.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).