marți, 22 decembrie 2009

One time \:d/

marți, 22 decembrie 2009

~~~~~`Articol nou`~~~~~~~

Azi vreau sa fac ceva special pentru mine. Nu stiu ce. Sa imi creez o dispozitie de milioane, pe care o am deja dar parca ar merge ceva mai mult, nu? A inceput o noua zi pentru Malina, de la ora fix 13:47 pentru ca pana acum a fost ceva monoton. Ce am facut:
-m-am trezit, vrei sa stii cum? uite!
-imi amintesc ce am visat :x
-tema la mate:(
Am trecut de urmatoarele care au facut parte din noua zi:
-deschid tv-ul: a ramas pe vh1 de aseara...ma trezeste mai bine melodia asta si o ascult...incep sa ma zbenguiesc prin camera \:d/
-se termina. incepe o alta melodie...hmmm...nu ma mai batai pe ea. nu merge. nu e nici naspa dar...nu e de mine.
-iau telecomanda. dau pe mtv. aici...ma umfla plansul si rasul. de ce? cum de ce? uite de ce!
-rezultat final: inchid tv-ul.
-ma deplasez topaind spre calculator. astept sa se deschida. intre timp pun pe fundal melodia asta.
-o ascult si acum;
-mananc o portocala. dupa aia o bomboana...pe cine mint? 2...:">.
-verific lista de mess. ii aleg pe aia cu busy si ii intreb daca sunt busy cu adevarat.
-beau apa;
-caut o floare sa o ud. toate sunt udate. trist:(
-gasesc pe cineva care nu e busy cu adevarat. radem de prostii.
-persoana se retrage.
-revin la muzica. de data asta ceva mai de mine: :x.
-incep sa scriu pe blog
-caut imagini colorate.
-imi citesc mail-ul. aberatii iarasi.
-ma uit pe geam. e zapada muuulta.
-mai scriu cate o fraza pe blog.
-verific daca sunt noutati aici
-nu sunt=>ma duc sa vad ce face bunica la bucatarie:)
-ma intorc, mai scriu o fraza pe blog.
-decid sa ma intorc la tv. poate li s-au facut alora de la mtv mila de mine si au oprit masacrul.
-pana ma hotarasc daca azi o sa trag chiulul (din nou), ascult asta.
-verdict: DA!
-ma hotarasc sa termin postarea.
-caut imagine.
-sfarsit...de articol:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).