luni, 14 decembrie 2009

A inceput vacanta.

luni, 14 decembrie 2009

A venit vacanta, cu trenul din Franta...bla, bla, bla ca restul am uitat. Eu am aterizat deja la bunici si ma uit pe geam cu ninge. Sunt niste fulgi asa de mari si de pufosi. Ca in povesti. Deja totul e acoperit cu un strat de zapada. Ca sa fiu sincera, un strat tare subtire de zapada, dar lasa mai ca merge si asa.
Vacanta asta vreau sa fie de basm. Vreau sa ninga muuuuult de tot, sa ma bucur de Craciun si de Anul Nou asa cum nu am mai facut-o anii trecuti. Vreau sa patinez zilnic, nu ca anul trecut. Defapt, vreau sa imi amintesc sa patinez, ca tare mi-e ca am uitat. Ca a trecut un an intreg nu? Vreau sa mananc cozonac! O, de abia astept. Ca mirosul ala din minte nu ma lasa in pace...Vreau sa ma dau cu saniuta. Caut zapada. Si voi gasi, sper. Vreau sa o ajut pe bunica la facut specialitatile de Craciun ca poate poate invat si eu ceva interesant. Chimie,nu? Vreau sa ma bat cu bulgari de zapada cu alti copii. Vreau sa construiesc un om-de-zapada. Vreau sa ma bucur de iarna...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).