vineri, 11 decembrie 2009

Ninge...

vineri, 11 decembrie 2009

A inceput sa ninga! Nu...nu fugiti la geam ca e trotuarul mai uscat decat in mijlocul verii. Ninge pe blog. Analizati cu atentie si veti observa niste fulgusori care cad si se risipesc. Tare, nu?
A venit vacanta?Da! Simt deja miros de cozonac. E doar in mintea mea dar este foarte puternic. E perioada mea favorita a anului. Azi a fost super la scoala! Zambeam si le uram tuturor ''Sarbatori fericite!''. Este o traditie frumoasa...mie imi place mult. Sa oferi cadouri celor dragi, sa le doresti un Craciun fericit! si sa ii imbratisezi cu dragoste. E frumos, nu? Mie imi place. Iubesc sa fac acest lucru...in fiecare an. Sa ma uit in ochii cuiva si sa ii urez sincer ''Sarbatori fericite! Sa ne vedem la anul cu bine!'' si sa ii zambesc. Frumos. Si imi mai place tare sa vad filmulete de Craciun! Sunt asa de frumoase. Si...sa vad bradul impodobit in casa, sa ma uit pe geamul inghetat pe dinafara cum ninge cu fulgi mari, pufosi, sa ies afara, sa fac un om-de-zapada, sa rad, sa fac ingerasi diformi sau nu, sa ma bucur de ce e in jurul meu. Ce frumos e ca a venit vacanta! Inima imi arde de nerabdare sa ma vad in fata bradului verde, gol, caruia sa ii ofer cate un globulet-doua pe fiecare ramura, sa il imbrac in ornamentele specifice care imi plac asa de mult. Si sa primesc apoi o felie mare mare de cozonac fierbinte, tocmai scos din cuptor si sa ascult colinde. Si sa cant. Sa traiesc Craciunul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).