luni, 28 decembrie 2009

Nu inteleg. Dar pricep.

luni, 28 decembrie 2009


Ma uit pe geam de aproximativ 6 minute si cateva secunde. Nu inteleg ce ar trebui sa fie afara. E niste zapada maronie ramasa de acu' 2 saptamani, diferite balti de apa, nori si ploaie. Sa fiu sincera nu e ploaie...e un ceva mai...special...ai mei zic ca e lapovita. Eu mai vad cate un fulg pe ici pe colo. Pe unele acoperisuri zapada s-a pastrat...hmmm...in mod miraculos. Azi cand m-am trezit ningea cu niste fulgi de aia mari si pufosi si acum...?! acum nu stiu, cum am zis mai sus. Mi s-a casunat sa ies afara, dar: ''Mai, Malina, cum sa iesi afara pe vremea asta? Ai inca parul ud de la dus, si e un frig afara...''.
Tot ies eu afara azi. Si tot o sa imi termin eu odata si odata temele. Ma vedeti voi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).