luni, 28 decembrie 2009

Nu te mai sfii

luni, 28 decembrie 2009

Vad ca sunteti destui care imi accesati blogul. Va multumesc. Da' stii ce nu pricep eu? De ce nu scrieti un comentariu. Ce nu v-a convenit, ca de ce am zis ca e asa, ca defapt nu e asa, ca tu zici ca e cum zic eu, ca are Malina asta dreptate, ca n-are...etc.
Nu o dati pe aia ca nu merge...ca altfel decat cu ''Anonim'' nu merge...ca aia ca aia. Daca nu vrei sa scrii cu Anonim fa-ti un cont pe Google rapid si eficient ;). Hai ca sunt sigura ca aveti de comentat la ceva. Si chiar abia astept sa comentam impreuna.
Nu mai stati in umbra. Ca de aia feeriedecuvinte e blog. Ca sa scrieti voi ce va place si ce nu la trasnaile mele de idei si de articole. Raspund la fiecare comentariu. Doar spune-ti parerea. Parerea ta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).