duminică, 17 ianuarie 2010

Copil pierdut in Carrefour.

duminică, 17 ianuarie 2010
Răspunde la numele Mălina. Este înaltă, are aproximativ 1,72 m, este blondă, ultima dată a fost văzută la raionul cu cărţi.  Dacă o găsiţi, luaţi-o de mână şi duceţi-o la biroul de informaţii, unde o aşteaptă părinţii ei.

Bineînţeles chestia de sus e un pamflet...Hai sa vă dau un sfat...gen warring: nu mergeţi la Carrefour sau,şi la mall duminica...La mall mai e cum mai e...dar ce e în Carrefour!...şi cum eu am fobie de cozi şi de mulţime...nu mi-a fost prea bine :). Oricum, trebuia sa luăm ce ne trebuia şi nu puteam da înapoi, să ne întoarcem acasă. Trebuia să înfruntăm mulţimea de oameni care nu aveau ce face acasă şi au venit la cumpărături. Toate bune şi frumoase: era să rămân blocată la raionul de congelate, am scăpat din fericire că doar mie mi-a trebuit să ajung departe de locurile de unde ne trebuia ce ne trebuia, îmi trebuia mie ceva dulce, mi se puse pata...Da ce-am mai regretat de pata aia...Dar din fericire am ajuns la raionul cofetărie sau cum s-o numi. Nu aveau tiramisu. Firar să fie...îmi venea să,,,of! înfruntasem o mulţime ca să îmi iau prăjituri. Mi-am luat în schimb ceva cu ciocolată care a fost bun...Trecând mai departe de nefericitul eveniment ce a constat în blocarea Mălinei la raionul congelate, am stat la o coadă care părea iniţial interminabilă, şi până la urmă, Doamne ajută! am ajuns fericită în maşină.


Deci, NU. Duminica NU la Carrefour.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).