luni, 25 ianuarie 2010

Dur.

luni, 25 ianuarie 2010
Vreau sa fiu mai dura.

...incerc...Dar nu reusesc: sunt doar eu, asa, sunt doar eu. Nu stiu. Nu pot sa urasc. Nu am zis ca vreau. Dar nu pot. Incerc. Ma chinui de'a dreptul. Sunt prea ''nustiucum'' si nu reusesc. Na. Asta e adevarul. Dar in fond...pe cine sa urasc eu? Pe nimeni...asa... O alta problema este cu ''Malina e suparata''. Neah, consideri, tu cititorul inrait al feeriei de cuvinte, cum, Malina suparata? Pai fetita asta rade mai cu pofta cand e suparata, nu, Malina nu poate fi suparata. Da, din nou, un alt defect de'al meu pe care il urasc. Yay, vezi ca pot uri?
In special n'am probleme cu nimeni. Incerc sa nu am. Sa nu imi pese. Sa imi fie cum vreau eu sa imi fie, sa fiu cum vreau cand vreau, sa fiu asa cand trebuie, sa fiu diferita cand nu, sa reactionez cum trebuie, sa nu reactionez cand nu trebuie. Deja ma ametesc dorintele/conditiile mele: dar, in orice fac, in orice situatie, incerc sa respect conditiile de mai sus.
Oamenii din zilele de azi trebuie sa aiba tupeu ca sa reuseasca, sa fie duri, sa nu le pese de nimeni si de nimic. Ar trebui sa devin un ''om din zilele de azi'', sau sa raman pur si simplu: Malina?

...inca nu stiu.


Am o personalitate altfel. Da' cred ca in mine sade un ''om din zilele de azi'' care ar trebui sa iasa, odata si odata, la suprafata.


wtf, why i'm so shy? how can i get over it???

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).