sâmbătă, 23 ianuarie 2010

M-am reinventat:

sâmbătă, 23 ianuarie 2010
1) Nu mai sunt asa de naiva. Aparentele inseala de cele mai multe ori.
2) Nu mai imi plac revistele despre marile ''vedete'' ale momentului gen Bravo, Popcorn...
3) Nu mai imi place Twilight. Repet. Too much love makes me sick.
4) Nu mai imi plac citatele asa de mult ca inainte, ce-i prea mult strica.
5) Nu mai imi place niciun actor/vedeta celebra la ora actuala.
6) Mi-am dat seama ca sunt prea diferita...ca nu fac parte din niciun grup la moda....si...guess what? ma simt bine.
7) Nu imi mai trebuie un blog celebru, cu mult trafic.
8) Nu voi mai scrie doua, chiar trei articole pe zi pe blog. Nu voi mai scrie zilnic.
8) In timpul pe care il alocam blogului, o puteti gasi pe Malina in fotoliu, cu ceasca de ceai in mana, cu agenda-jurnal si cu stiloul, scriind cartea pe care de azi si-a propus sa o termine.
9) Voi invata sa ignor. Desi doare, voi invata acest lucru.
10) M-am saturat. Gata. Am fost prea naiva (1), de azi actionez altfel.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).