sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Experimenteaza AC/DC.

sâmbătă, 30 ianuarie 2010
AC/DC. Live. In Bucuresti!!!!


Creste inima in mine cand vad reclama de la Prima Tv si de pe panourile alea mari, publicitare, de pe strazi. Anul asta am fost cred ca binecuvantata. AC/DC??? Da. AC/DC. Si mai vine si Metallica. Dar hai sa ne concentram pe AC/DC.
Mie imi plac. Canta super tare. Si ii admir foarte mult. Nu le stiu varsta exacta, nu stiu prea multe despre ei, stiu de unde vine numele de AC/DC (cauta pe wikipedia daca te intereseaza) stiu cum ii cheama, stiu ce canta. Recunosc: cel mai mult imi place Augus. E bestial. La cei 50 si ceva de ani cati are se misca pe scena ca la 20 de ani...e ceva. Adica...il admir. Si sunt foarte fericita ca vin in sfarsit la noi. Poate daca am avea si noi in Romania niste stadioane sau niste spatii mai mari pentru concerte s-ar mai inghesui si alti ''grei'' ai muzicii adevarate. Da' cum nu avem ne inghesuim si noi in Piata Constitutiei, ca poate-poate il vedem pe Augus si pe Brian (o, si ala imi place!).  Va dati seama? Astia canta din '73. De cand s-a nascut mama. Deci...chiar...jos palaria!
Nu va zic, ca aseara, de nerabdatoare ce sunt, le-am visat concertu' si nu-stiu-cum am ajuns in culise...si am avut ocazia sa stau de vorba cu Augus...si am primit autografeee...bestial visu'!
Si pana pe 16 mai, ne multumim cu cd-urile si...uite o melodie tare...Skies of fire.

Why don't you hang up,
Won't you back up
Will you pack up and head for higher ground,
I know you and, you know me,
Tell me what it is you want it to be
What you want to be,
What you need in me,
Hey hey hey

Skies on fire,
Flames burn higher,
Skies on fire,
Flames get higher

.....


AC/DC - Skies On Fire
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).