vineri, 29 ianuarie 2010

Imi placi.

vineri, 29 ianuarie 2010
Desi uneori te urasc, te detest, ma satur de tine, continui sa imi placi. Nu stiu de ce, ai acea chestie...nici nu stiu cum sa iti explic, e ceva care nu ma lasa sa te urasc. In ultimul timp...of, de n-ai aduce atata raceala!, ne-am vazut zilnic. Zilele astea mi te-ai aratat in...perfectiunea ta...superba. Si uneori ma enervezi asa de tare si imi doresc sa pleci, sa nu te mai vad niciodata. ca ma satur atat de mult de raceala ta, de infrigurarea aia care mi-o provoci de-mi ingheata si sufletul in mine.  Dar nu stiu ce sa fac??? Sa nu te mai privesc? Nu am cum. Mi'e imposibil. Cel mult sa imi pun niste ochelari care nu ma lasa sa vad. E prea greu, sunt prinsa intre doua stari: de fericire si de ura, defapt e mult zis ura, un fel de sentiment de genu' ''mi-a ajuns pana in gat de tine...mai lasa-ma in pace''. M-ai terminat. Parca imi doresc sa pleci. Dar...dar totusi... nu ma mai satur de tine. Iti iubesc stralucirea...


O, Doamne. De n'ar fi asa de frig ce te'as mai placea, iarna. Dar cum afara sunt -20 grade Celsius, prefer sa raman indragostita de vara...cum am fost mereu...cum voi fi.

1 comentarii:

Mălina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).