vineri, 8 ianuarie 2010

Life is wonderful!!!

vineri, 8 ianuarie 2010
Sa-ti definesc o zi perfecta...
Azi am fost la plimbare cu Cristina. Si am fost ia ghici unde? In Piata Romana bineinteles. N-am fost ca asa e moda printre pit... de azi, ca sa agatam ca ele cocalari nu stiu prin ce baruri si alte prostii de astea nefiresti unor 14 ani neimpliniti. Am fost ca sa ne dezmortim, sa mai ne plimbam, ca sa facem " miscare", asta rezulta bineinteles ca nu am fost la fast-foodariile alea "delicioase", o si ca sa imi iau eu niste chestiute frumoase. Am fost, evident, in Carturesti. Mi-l aminteam superb dar de data asta s-a dovedit divin. Nu mi-am luat decat niste cutiute colorate pentru ceai. Bine, mint, mi-am luat si o agenda cum voiam de mai demult, un soi de jurnal :). Mi-as lua o canapea si m-as muta in Carturesti. Am uitat sa imi iau penultimul album a lui ac/dc...singurul regret. Si in rest am umblat peste tot... Pe la Diverta, in magazine...
A fost super, ca decand cu frigul de afara nu prea mai iesi din casa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).