sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Life is...beautiful!!!!!!!!!!!!!!

sâmbătă, 16 ianuarie 2010
:) :) :) da!

No more... nooo more.
Melodia imi da o stare de spirit speciala. Melodia e superba. I'm yours. Imi place. Ma face sa zbor. Sa zambesc...sa inchid ochii si sa visez....
Ceva mai minunat de atat nu poti face zilnic. Cred ca ador monotonia... programul zilnic. Ca eu il fac zilnic diferit. Sau asa mi se pare mie...dar ideea e ca imi iese de minuuuuuune!  Life is so damn beautiful!...mai ales cand imi creez zilnic amintiri pe care nu vreau sa le uit niciodata.
Nu stiu de ce, dar ma simt de'a dreptul minuuuuunat! Am asa de multe idei, de ganduri, de zambete...hai, ma ajuti sa facem impreuna o lume mai buna?

uite si o poza draguta by dimitri caceaune {face niste poze supeeerbe, e modelu' meu:)}

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).