vineri, 15 ianuarie 2010

Something shiny

vineri, 15 ianuarie 2010

Mi-am sters account-ul pe flickr.

Pentru ca sa imi fac unul nou. Adica sa pot sa scap de toate acele poze intunecate umbrite parca...de ce nu stiu... Si ca sa le pun pe cele mai stralucitoare. Care le-am facut in dupa-amiaza asta, cu cateva zeci de minute inainte de ora de ceai. Iti voi da o mostra, daca esti interesat/a intra sa le vezi pe toate. Sunt stralucitoare. Si imi reflecta starea de spirit de la ora actuala: minunata!





Am o noua pasiune.
Sa fac fotografii. Lumii inconjuratoare. Pentru ca desi la prima vedere pare monotona, stearsa, lipsita de stralucire poate deveni ceva superb. Eu incerc. Vad ca mi-a iesit. Si mai incerc :).
M-am gandit

A, si intra aici daca te intereseaza. Nu mai gasesti o feerie de cuvinte, ci de culori.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).