vineri, 12 februarie 2010

Chestii frumoase care îmi plac zi de zi...

vineri, 12 februarie 2010
- oamenii care zâmbesc (desigur, excepţiile probabil se cunosc)
- culorileeeeeeeeeeeee...o lume colorată
- agenda-jurnal-carneţel-caiet-bloc de desen- pe care scriu, desenez, conspectez lucruri mărunte şi frumoase
- cămăşuţe cu pătrate, fără, colorate, cu mâneci lungi şi scurte
- noile mele ghete (urmează un articol dedicat)
- soarele
- muzică...o da, nimic fără puţină muzică
- dulapul meu, un fel de cutia Pandorei, unde găsesc o groază de haine care uitasem că există.
- cărţile.
- pixurile colorate.
- ciocolata caldă
- amicii de pe mess, disponibili mereu la un dialog luung
- posterele care mă inspiră din cameră
- guma de mestecat
- glumele la care râd de nu mai pot
- cerceii elefănţei agăţaţi de suportul de creioane, mă inspiră
- orele interesante de la şcoală, unele care îmi plac super mult
- veşnica întrebare: azi cu ce mă îmbrac la şcoală?
- scrisul pe blog
- emoticoane :)) şi ;))
-  mandarinele şi merele verzi
- recreaţia de 20 minute
- citatele
- zbenguitul în casă pe o melodie ''liiiiiiiiiiiiiiiikeeeeeeeeee a rooooooooooooooooockstaaaaaaaar''
- aplicatiile super de pe tel
- sertăraşele de la mine din cameră: mereu găsesc ceva uitat sau pierdut
- cititul altor bloguri
- râsul de fetele cu atitudinea mea favorită: ''oh, yeah, bad pitzi!''
- dormitul la amiază, genial după o zi de şcoală
- desenatul cu cărbune
- eşarfele şi fularele luuuungi
- fanta 0
- pensule
- planta mea artificială pe care oooo da! nu trebuie să o ud
- bomboanele cu ananas mentolate
-conversii si dc-urile abandonate
-...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetc :)

sursa poză: anna inghart, flickr.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).