vineri, 12 februarie 2010

Remember the time...

vineri, 12 februarie 2010
Azi sunt nostalgică. Am fost, sunt şi blablabla.

Hehe, povesteam azi cu Sabina despre excursia olimpicilor din vara lui 2008, când am fost în Franţa. Cât am putut râde. De câte copilării ne făceam una alteia, unul altuia, ce supărăcioasă mai eram, o Doamne! şi cum, şi ce prostuţă şi parcă aşa de mică eram... 

M-am maturizat mult de atunci. 


Da' asta nu înseamnă că nu râd cu pofta de ce trăsnăi făceam eu. 
Am fost în tabăra aia cu 4 copii din clasa, 5 cu mine, şi aşa mă distrez când îmi amintesc de grupu' ăsta ameţit: mademoiselle Mălinuţa, Sabina, Bianca şi Mirciulică. Mirciulică n'are ce căuta aici dar cum a fost şi el în Franţa am fost obligată să pomenesc de el. Mamăăăă, şi cât am mai râs cu Sabina de cum ne  ''faultam'' reciproc atunci, că nu ne suportam deloc, că eram şi eu irascibilă (de, atunci începusem să ştiu ce e aia Măli adolescentă) şi Sabina şi Bianca erau şi mă enervau că noaptea nu mă lăsau să dorm, că eram varză de la cât am umblat pe jos şi cum condiţia mea fizică nu era strălucită nici pe atunci, gândiţi-vă şi voi: cum ajungeam în camera de hotel numai la somn visam. Şi cum o deranjam eu pe Sabina cu genunchii în autocar, şi cum am avut noi semnul satanist pe uşa din hotelul bântuit de lângă Viena şi cum am uitat eu id-ul cuiva şi a ţipat Sabina în tot autocarul ca nu-ştiu-ce şi cum m-am pierdut prin Paris, şi cum mă îmbujoram eu toată şiiiii....




Amintirile sunt aşaaaaaaaaaaaaaaaaaa de frumoase!!!

UPDATE: Am fost 6 în Franţa, mi-a zis Sabina: uitasem de Ciprian :)). 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).