luni, 8 februarie 2010

Cum să ai un blog de succes?

luni, 8 februarie 2010
1) Scrie ce gândeşti. Dar scrie ce gândeşti TU! Nu eu, nu vecina de la 3, nu eu, nu Zoso, nu Cabral. Pentru că dacă eu scriu despre încălzirea globală şi despre cât a nins aseară  nu e tocmai genial să scrii şi tu despre încălzirea globală şi despre cât a nins aseară. Unii au nişte idei super tari, pe care tu le poţi citi de nu ştiu câte ori, dar numai să nu dai copy paste la ele. Că îţi dai seama şi tu cum mi-am dat seama şi eu că nu eşti prea inteligent dacă faci acest lucru.
2) Fii serios. Caută să scrii despre lucruri care stârnesc un anumit interes, asta dacă, bineînţeles, îţi doreşti trafic. Ştii cumde are Zoso atâţia vizitatori pe zi? Că scrie ceva care te atrage. Te interesează. E şi posibilitatea să scrii pentru tine, cum fac eu, că nu alerg ca disperata după trafic (20 de vizitatori unici pe zi îmi sunt de ajuns). La început, recunosc, voiam să fiu un blogger de succes. Dar am realizat că eu scriu pentru mine. Nu pentru piţi de la 4, nu pentru vecinu' de la parter, nu pentru colegu' pe care nu îl cunosc, nu pentru ...
3) Scrie corect. Scrie ROMÂNEŞTE. Dacă te respecţi, bineînţeles.
4) ''IIIII...aia şi-a pus muzică pe blog, eu de ce să nu?''. Fii unic, unică.
5) Ştiu că ţi se pare super tare ce a scris cutare. Da' tu nu poţi totuşi să scrii altceva?
6) Mai vezi ce au scris bloggerii de succes de la ora actuală, dacă te interesează.
7) Totuşi eu nu am de unde să ştiu cum să ai un blog de succes :).



Neah. N-am putut să mă ţin departe de blogger. Însă de email până acum daaaa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).