luni, 8 februarie 2010

Welcome to Alaska

luni, 8 februarie 2010
Welcome to Alaska Bucharest.


Incălzire globală? Nu mai spune. Munţii de zăpadă din faţa casei îmi zic cu totul altceva.
Bucureştiul este cred ca noul Polul Nord. Nu cred, sigur e.



Rezistăm şi noi cum putem, în case, cu ciocolată caldă şi cu ceai cu căpşuni. Poate poate o veni primăvara.

Până vine, m-am hotărât să procedez de acum în felul următor:
-nu mă mai enervez din orice nimic (de ce să îmi consum eu energia pe asta când am munţi de zăpadă de dat din faţa casei)
-nu mai scriu nimic. nimic. nimic. pentru că nu mai vreau să mai folosesc blogger, gmailul sau yahoo-ul. o să citesc toate mesajele peste o săptămână, că am făcut un pact cu mine însămi să văd dacă sunt chiar aşa de addicted to internet.
-nu mai scriu nimic.


Până una alta, mai verificaţi istoria, că poate v-a rămas ceva necitit.



Papapapapapapapapapapa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).