duminică, 14 februarie 2010

Hai să facem poze!

duminică, 14 februarie 2010
Scrie Cabral de un concurs de fotografie cu tema ''Iarna 2009-2010 în România''.


Pam-pam, deşi nu am prea mare inclinaţie şi habar n-am câţi mega pixeli are iphonul, şi tot ce mai ştiu e să meşteresc câte o poză în Photoshop, hai că m-am înscrissssssssss! 
Ăăăăă...nu vă aşteptaţi la prea mult, sunt o amatoare şi... hmm....am cam 13 ani :).


1) Străduţă nemişcată.


2) Rămăşiţele verii.



3) Strălucire de Crăciun




...ăăăă...şi cred că....hmmm....n-am nicio şansă să câştig
Încerc şi eu, de dragul de a face poze (împrejurului meu, nu mie, bineînţeles!!!)

Aaaa...şi am uitat să vă zic: joi împlineşte bloguşoru' meu drag 6 luni...şi o să aveţi o suuuuper surpriză,'' lucrez'' la ea acum. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).