marți, 16 februarie 2010

M-am mutat!

marți, 16 februarie 2010
 UPDATE: link nou, www.malli.ro !

Good bye, ElleALesMots!
Good bye domeniu.blogspot.com!
Good bye Blogger.com!
Good bye my first blog!


M-am mutat.

Mă găsiţi acum cu un alt nume de blog .ro .

Ce amintiri frumoase las în urmă...
Primul meu blog, primele mele idei, primele mele amintiri legate de blogging...


Dacă vreţi să ştiţi unde m-am mutat, căutaţi-mă pe mess la ellealesmots, sau dă un mail la malinaa96''at''gmail''dot''com


Încep să fac treabă, am achiziţionat .ro, let's start the partyyyyyyyyyyyyyyyy blogging!

Am trecut la profesionişti :).


Ultima postare, după ce timp de 6 luni am lăsat în fiecare zi puţină dragoste în fiecare articol.



-Blogul nu îl voi şterge. Va rămâne în continuare ca o amintire frumoasă-

La revedere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Si acum sa vad ce iti trece prin minte :).